Thunderstorm!

Det åskar här just nu! Kom precis hem från kyrkan.

Min dag har sett ut ungefär som igår. Engelska, Musik, Tyska, äcklig mat och Geometri. Efter skolan ringde jag pappa en stund och sen fick vi bråttom till en snabbmatsresturang inne i Cleveland.

Någon har sett mig i kyrkan i söndags och ringt en kvinna som har en dotter i min ålder. Kvinnan ringde sen min värdmamma och de bestämmde att vi skulle äta middag ihop. Så så blev det! Efter det var jag på en ungdomsgrej i kyrkan. Jag har fortfarande lite svårt för allt det här med att sjunga om gud, be och allt sånt där. Det känns liksom som att jag inte borde vara där.

När jag kom hem hade jag fått 9 st mail! Vad de än handlar om så är det underbart att läsa dem! Min hemlängtan viker sig inte och jag hade mer än gärna legat hemma i min egna säng.


Jag failade totalt på matteprovet idag men jag fick jättebra på tyskan. Eftersom att jag skrev saker på provet som vi igentligen inte har lärt oss än. Vi fick den sämsta läxan i tyskan idag. Jag måste göra ett pussel! I skolan är så barnsliga. De springer omkring och skriker och är allmänt jobbiga. Nu säger inte jag att jag är den bästa och mest mognaste människan i världen men det är bara så jobbigt att ha höga ljud omkring sig hela tiden.

Nu är det bara två dagar kvar i skolan innan helgen. Skönt! Fast då kommer typ hela släkten hit så det lär inte bli en lugn stund då heller.

Nu ska jag sova! Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0