Riverrafting!

Hej!

Idag har det varit en rolig dag. Även fast jag fortfarande längtar hem så har jag tänkt på andra saker också. Vi var i Cherokee indianernas naturreservat och gjorde lite forsränning. Åkte hemifrån vid 8.30 och kom hem vid 18.00 typ.

Forsränningen var faktiskt rolig! Vi åkte på ett rätt lugnt ställe med tanke på att vi hade småbarn med oss. Heather köpte lite vykort som jag ska skicka hem. Måste bara köpa frimärken! Jag har inte gjort det än och jag skulle gjort det när jag var i NYC!

Funderar på att kolla på SATC filmen nu. Men det blir nog bara att svara på lite mail och mysa lite medans jag läser svenska bloggar och Aftonbladet. Sätter nog på lite Erik Hassle också. Eller ABBA?! Det får bli ABBA!

Imorgon ska jag till kyrkan igen. Söndagsskola och det där andra man gör på söndagar.

God Natt underbaringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0