Några tuffa dagar

Nu är jag hemma hos min värdfamilj i Tennessee. Hela tiden när jag har varit hemma i Sverige har jag kallat dem för min familj i USA. Inte värdfamilj. Men nu klarar jag inte av det. Min riktiga familj är hemma i Sverige och där kommer den alltid att vara.

Jag ska snart börja på ett längre inlägg om min vecka i NYC. Men jag har inte riktigt haft tid än men snart får jag det. Ville bara säga att jag är här.

Igår ringde min pappa och jag grät jättemycket. Jag har ju varit hemifrån mer än en vecka förut men då har jag inte varit på andra sidan Atlanten och jag har alltid vetat att jag snart ska komma hem. Nu måste jag sakna honom i ett helt år.
   Idag ringde mamma också. Då grät jag igen. Men det var ändå lite lättare än samtalet med pappa. Kanske för att jag satt i en bil med några från familjen. Jag vet inte.
  Men det kommer bli lättare och lättare att bo här. Idag var jag och Heather och shoppade. Typ shampoo och massa mat som jag gillar. Det fanns faktiskt ganska mycket saker som vi har i Sverige så vi köpte mest sådant.

Jag har ätit vattenmelon två dagar i rad och det gör att jag känner mig mer hemma eftersom att pappa alltid ger mig det. Och te! Vi har köpt Lipton te med vaniljsmak!


Nu ska jag sova för imorgon ska jag till kyrkan två gånger!!!!


God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0