Just packing all my stuff!

Hola!

Idag ar det mandag. Jag har packat nastan hela dagen. Jattejobbigt och trakigt! Men det maste goras. Jag tror att jag kan trycka ner alla mina saker i bada vaskorna. Det blir nog bara lite overvikt. I eftermiddag ska vi ga pa Jessicas fotbollstraning.

Imorgon blir det mer packning och sen aker vi till flygplatsen. Planet gar 17.30 till Chichago. Sen aker jag vidare till London, Arlanda och Landvetter flygplats. Det kommer att ta ungefar ett dygn med all vantan.

Min mamma vill prata nar jag kommer hem. Jag ar rent ut sagt skitradd for det. Men jag dor ju inte av det. Hoppas att jag orkar ga till skolan pa torsdag. Jag vill verkligen det :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0