I have som har decision to make!

Det blixtrar och åskar här! Jag har till och med ont i öronen.


Tack för fina kommentarer! Speciellt till Lena & Odd som på något underligt sätt hittade min blogg.

Så nu sitter jag här i min säng. Klockan är ungefär 21.40 och jag funderar på mina alternativ. Jag kan åka hem eller stanna kvar. Igentligen är det väl redan bestämmt men jag har fortfarande tid att ändra mig. Jag tror verkligen att ett år utomlands är en möjlighet både för framtida jobb och för dig själv att utvecklas som människa.

Nyss hade jag ett samtal med Heather och Darwin om vad jag verkligen känner. Har ju liksom inte pratat ordentligt med någon om det så nu har jag i alla fall berättat hur svårt det här är.

De sa att de förstår att dethär är jobbigt för mig. De berättade vad som kommer att hända detta året. Något som de också sa var att jag ska göra som jag själv tycker. Om jag slutar att tänka på pappa, mamma, släkt och kompisar. Vad vill jag då? Vill jag stanna eller vill jag åka hem? Det har jag absolut ingen aning om. När jag tänker på att åka hem så vill jag inget heller. När jag tänker på att stanna så täker jag att det kanske inte skulle vara så tokigt endå. Jag pendlar hela tiden. Det är verkligen ett stort beslut att fatta!

Imorgon är jag hemma från skolan för att sova, tänka och eventuellt packa. Vi får se hur det blir....

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0