Dagens fråga?

En sak som jag har gått och tänkt på hela dagen är att folk här säger att de är emot sex innan äktenskap. Men varför är det så många på mitt High School som går omkring gravida?

I sverige är det väldigt ovanligt att en tjej i 15 årsåldern föder ett barn om de blir gravida. Oftast gör man abort. Är det så att de både är emot sex och abort?

Aja, idag har det varit skola som vanligt. Det var faktiskt lite bättre idag. Det var fler folk som pratade med mig. Det finns en kille i min engelskaklass som brukar snacka med mig. Vi var med varandra en stund i korridåren på väg till nästa lektion. Han är så sjukligt lik min kusin Emil. Ända skillnaden är väl att han är svart men annars är allt extremt likt. Sen är det en annan kille som kallar mig för Sweden. Haha! Även om inte tjejerna pratar med mig så mycket så gör i alla fall killarna det.

Snart kommer min Area Representant hit och ska äta middag. Förhoppningsvis får jag sitta och prata med honom lite ensam. Behöver prata lite om min hemlängtan tror jag. Fast å andra sidan kanske det är jobbigt att prata med någon man alldrig har träffat. Upp till bevis!

P.S Heather gör den godaste hemmalagade salsan jag någonsin har ätit!!!!! D.S

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0