Chillin' in New York!

Nu ar jag i NYC! Hittar inte knappen som gor de svenska bokstaverna sa ni far forsoka lasa enda. Jag mar super men vi gor sa mycket hela tiden sa jag ar valdigt trott. Idag var jag pa Broadway, Soho och Chinatown! Kopte underklader pa Victoria Secret, en shorta pa Hollister och en I love New York t-shirt. Jag har atit min forsta bagel och druckit vaniljlatte pa Starbucks! det var val allt an sa lange.

Saknar er alla! Och min sang, den jag har har ar sa obekvam att man kan do!

Hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: ´Sara

Grymt att du mår bra :) kan du inte lägga upp kort på det du har köpt osv? :D Puss på dig <3

2009-08-03 @ 00:48:53
URL: http://raringar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0