Veckorna går så fort!

Shit vad längesen det var som jag bloggade! Snart en vecka sen. Jaha idag är det alltså lördag och jag sitter hemma hos mamma och slappar. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Min vecka har varit bra. Det har börjat en ny prkatikelev ¨på min praktik så det är mycket roligare nu. Vi pratar massor och äter lunch tillsammans. Killen som var där förut sa ju inte ens hej på morgonen. Vi var så duktikga i torsdags så igår fick vi varsinn tårta med oss hem. Jag beställde en moccatårta för det är ju min favorit.

Träningrarna har gått bra denna veckan. Salsan kändes roligare och jag lärde mig nya steg i valsen. Jättekul! Igår hämtade mamma mig på praktiken så jag sak vara hos henne i helgen. Idag har vi varit i en klädaffär och köpt en mysdress och en fin shal. Just det! I onsdags köpte jag ett par jättesnygga skor från Tommy Hilfiger. Jag blir över 180 cm lång i dem så höga är dem!

Aja ikväll ska jag titta på Robinsson och äta popcorn!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0