Youn don't know what you got until you're missing it alot

Hejsan bloggen :)

När Linus gick hem så somnade jag nästan med en gång. Jag sov typ 2 timmar. Jätteskönt! Självklart så väcktes jag av telefonen som ringde. Det var Robin som ringde och ville veta om jag hade pratat mednågon om Oceanen imorgon. Känndes lite som att han ville att jag skulle fixa ihop alla. Så nu har jag ringt Carro och messat Tommy så vi får väl se hur det blir. Än så länge verkar det som att bara jag och Robin vill gå men jag har inte fått svar från Tommy än för han är så seg. Haha!

Aja just nu sitter jag och ätergodis och väntar på att pappa ska komma hem med hostmedicin. Jag kan ju knappt sova av all hosta på natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0