Torsdag

God Morgon!

Eller nu är ju klockan halv 12 men jag säger God Morgon endå! Idag nät jag vaknade kände jag mig mycket bättre än igår. Jag hade bara lite huvudvärk och ingen feber. Men jag har fått hosta istället. Idag måste jag ju träna så det var i alla fall bra att jag ät lite friskare. Och som Carro säger! "Kan man dansa med spöket så måste man gå dit!" Haha! Så nu ska jag dansa med spöket ikväll.

Idag har jag duschat, packat och ätit lunch. Jag tar bussen in till stan vid 16.15 tror jag. Då ska jag träffa Johanna och sedan ska vi gå till Lázár tillsammans. Tänkte överraska henne med en iste från Espresso House om pappa kan ge mig pengar.

Just nu borde jag städa men jag fastnade åter igen framför Extreme home make over. Idag började jag till och med lipa. Det var en liten 6-årig tjej som hade cancer och hon var så söt. Jag grät i en evighet. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0