That just made my day!

Hallå där!

Jag är fortfarande väldigt sjuk med feber och huvudvärk.Men hur sjuk och trött jag än är så har jag massor av myror i brallan. Jag vill bara dansa, dansa och dansa ännu mer! Har legat deppig hemma hela dagen för att jag inte kan träna och så skickar Carro ett sms om att det inte var någon träning idag. Att några stod och övade inne i en tom lokal var lite halvt roligt också. I alla fall om man vet hur de ser ut xD Det gjorde verkligen min dag! Härligt!

Nu när man ligger hemma och tiden går så långsammt så kommer tankarna om USA fram. Det är verkligen inte riktigt klokt att jag tänker göra det. Vad än alla säger så ska jag åka! Jag kan ju säga så att i min släkt så är det bara en familj som tycker att det här är bra. Det är min systers familj. De är väldigt positiva och det känns så otroligt skönt. Resten av släkten gillar det inte alls. Bara mamma och Lennart.... Apropå USA så ringde mamma mig förut och hon sa att hon och Rose-Marie har planerat en helg när sommarlovet har börjat så att vi kan fixa Visum. Hon vet ju inte att vi redan ska åka till Sthlm och fira henne. Jag tänkte då att vi kunde ta det sammtidigt. Så det enda jag hade att säga var "Ehm jaa....Vi kan väl tänka på det lite? Jag menar vi kanske kunde ta det lite längre in på sommaren?" Haha! Så nu blir det kanske två resor upp till Sthlm i sommar. Men visst jag klagar inte^^

Nu ska jag slappa framför tvn och sova lite.

Love Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0