Skärtorsdagen

Idag är det skärtorsdagen och jag sitter hemma hos mamma och har det mysigt. Valpen väckte mig kl 6 i morse. Sen igen vid 9. Jag höll på att bli galen. Men jag gick upp vid 9 och satte mig vid tvn och åt frukost. Sen var jag tvungen att laga lunch, diska och gå ut med Atos. Så jag har varit duktig! Haha!

Som sagt så gick jag inte ut igår. Mitt humör var typ helt förstört så jag sket i det och satt hemma med Knut och tittade på en jättekass dansk Thriller. Den var inte läskig någon stans men det kanske danskarna tyckte. Haha! Aja så imorgon åker jag hem för på lördag ska jag på släktmiddag i Rävlanda. Det ska bli så roligt att träffa Lenaoch Odd. Jag vet också att jag kommer att få både julklappar och födelsedagspresenter.

Nu är jag sådär sugen på att dra ut och springa igen. Speciellt efter att jag stod framför spegeln och såg att jag har blivit lite mulligare av allt godis på sista tiden. Så nu har jag bestämmt att på Påskaft ska jag ta och dra ut en sväng innan middagen. Får gå upp tidigt men åh så skönt. Så det ska jag göra för att fira påsken! Härligt!

Love Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0