sjuk igen

Jag har blivit sjuk IGEN! Jag blev ju nyss frisk från en förkylning. Men men, pappa säger att det är mitt eget fel som går på träningarna även fast jag är sjuk. Så igås slog det till igen. Jag var på väg till praktiken när jag fick världens huvudvärk. När det kommer så plötsligt så brukar det alltid vara migrän. Men det var det inte denhär gången. Så när bussen var i Landvetter gick jag av och bytte till bussen mot Hindås igen. Lätt och smidigt! Jag somnade med en gång och vaknade upp vid 12 med feber och ännu värre huvudvärk. Så pappa tyckte att ag skulle vara hemma resten av veckan. det suger att jag missar salsan ikväll men om jag gör det så kanske jag orkar vara med på rumban imorgon. Jag MÅSTE vara frisk till fredag om jag eventuellt ska åka till Jönköping.


Så idag har jag bara legat på soffan och slappat med Sex and the City filmen :) Nu tittar jag på Extreme home make over. Jösses vad längesen det var jag tittade på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0