Ny vecka

Åh idag är det måndag! Med blandade känslor kan jag ju säga. Jättekul att träningarna börjar men inte lika kul att gå upp på morgonen.

Hade en jättekonstig dröm inatt om att jag kom för sent till praktiken. Istället för att bara ta nästa buss så åker jag in till stan för att fråga om de kan köra mig till Mölnlycke. Till slut så får jag min svenskalärare att löra mig och när jag kommer fram så är alla jättearga på mig. Sen vaknade jag. Men när jag sedan satt på bussterminalen och lästa mitt horosko. Gissa vad det stog då? Jo att jag måste passa tider! Haha! Skummt eller vad?!

Aja den nya praktikeleven som skulle komma idag var sjuk så jag hade massor att göra. Diska, göra sallad, diska och göra sallad. Men dagen gick fort i alla fall.

Nu när jag äntligen är hemma så har jag varit duktig och städat i badrummet och tvättat kläder. Känner mig jätteduktig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0