Magen börjar må bättre nu

Nu är jag tillbaka från salsan. DEt var jätteroligt och Marcello körde ett rätt högt tempo. Med tanke på att jag fortfarande har ont i magen så var det jobbigt men jag stannade kvar på den andra kursen också. Så jag har dansat non stod från 18.30 till 21.30.

Haha hände faktiskt en lien rolig sak. Jag satt och skulle äta en banan och självklar så får jag inte upp den som vanligt och då kommer en söt latinokille fram till mig och undrar om han kan hjälpa mig. Och han fixade det galant! Haha man brukar ju inte precis erbjuda sin hjälp med att öppna en banan. Så jag tyckte det var lite gulligt. När han sa hej då gav han mig en kyss på kinden och när han åkte förbi mig i bilen så busvisslade han och vinkade. Snacka om att man känner sig lite speciell. Han ville även att ja skulle lära honom vals till studenten. Haha!

Jag vet....Det låter som att jag är upp över öronen förälskad men man är inte van vid att behandlas så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0