Långfredagen

Idag är det Långfredagen. Då ska väl dagen kännas lång antar jag. Men den känns precis som vanligt.
Valpen väckte mig lika tidigt idag. Så jag gick upp och åt frukost med mamma och lennart. Jag fick ett påskägg och en trisslott vid frukosten. Jag undrar hur det kommer sig att man äter godis på Påsk. Jag menar det hör ju inte till Jesus och allt sånt. Aja idag ska jag åka hem till pappa. Mamma kör mig nog ikväll så att jag slipper åka buss så långt. Skönt! Då slipper jag sminka mig också, haha!

Räknade nyss ut att det typ bara är 3 månader kvar tills jag drar! Sjukt roligt ska det bli. Att veta att det är så kort tid kvar gör att dagarna inte känns så långsamma och går fortare. Det är två månader kar tills skolan slutar och tre till jag åker till USA! Åååh så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0