Great day!

Hallå hallå!

Som jag trodde så fick jag en aldeles underbar dag. När jag kom till Lena och Odd satt de med Cissi och hennes familj på trappan utomhus i gassande sol med ett glas rosévin i handen. Så jag fick mig lite dricka och så gav Cissi mig ett paket. Där i låg en såndär volymtång till håret från Björn Axen. Jag har velat ha en sån jättelänge och hon visste inte ens det. Så ajg blev jätteglad.

Sen var det dags för mat. Vi åt buffé med lax, köttbullar, kyckling, sill, paj och lamstek m.m. Jag kan hålla på i en evighet att räkna upp all mat vi åt. När vi var som allra mättast och inte kunde röra på oss så var det dags för äggjakt. Jag hittade två chokladkakor varav den ena var gigantisk och två ägg. Det ena ägget var också jättestort. Så nu kan jag äta godis i flera veckor. Eller i några dagar. Det beror på hur sugen jag blir. Sen var det chokladtårta som gällde. Då fick jag en present av Lena och Odd. En underbar halsduk gjord i kaninpäls. Jättevarm och snygg! Jag fick även 500 spänn som jag verkligen behövde. Jag sparar ju nämligen till ett par skor.

Efter det så hade vi en påskbrasa. Jag var där från 14 till 20.30 ungefär. Hela dagen med andra ord.

När jag kom hem så ringde Carro mig och vi satt och pratade massor om dans och allt möjligt. Nu ska jag nog faktiskt sova tror jag. Börjar bli väldigt trött nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0