Godis Godis Godis!

God Morgon!

Just nu sitter jag med underbara Linus och tittar på tv. Hon kom hit igår och då var vi så sjukt godissugna så vi gick till Hindås och sen tillbaka. vi köpte massor av gods och cheeseballs. Mummmmmmms! Sen tittade vi på tv jättelänge och låg uppe och pratade. Något som är bra med att vi inte träffas så ofta längre. Det är att vi alltid har så mycket att prata om.Visst är det bra?! Under natten hade vi tusetals olika samtalsämmnen. Jättemysigt! Under tiden så hostade vi ikapp för vi är båda så sjuka.

Idag skulle vi egentligen gått på fest på kvällen. Men nu verkar det inte bli så längre. Hoppas att det händer något annat kul.

Jag vet att det var superlängesen jag bloggade men jag har varit hemma hos min mor och gosat med valpen. Jag va på bio med Ring och såg Fast and teh furious. Asbra var den!

Nu ska jag slappa slappa slappa!

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0