Glad Påsk!

GLAD PÅSK!
Nu är klockan 10.15 och jag gick upp för en halvtimma sedan. Vaknade vid 8 och kom genast på vilken underbar dag som väntar mig så det var omöjligt att somna om. SKulle gått upp 10 men när klockan var kvart i så fick jag nog och gick upp. Pigg som en lärka! Nu har jag ätit frukost och om ungefär 40 minuter när jag har smällt min mat ska jag dra ut och springa. Bara för att det är Påskafton! Haha nej jag behöver ju faktiskt få lite bättre kondition. Jag ska i alla fall dra ut och springa snart. Så underbart skönt! Min mamma sa igår att jag skulle behöva lite nya springkläder. Ni vet sånna där tajta brallor, ett par skor och typ en keps. Det är ju så mycket roligare att springa om man har snygga och coola kläder.

Så vad händer idag? Vid 13.30 ska jag åka till Rävlanda. Där väntar hela släkten, Cissi med familj, Sussande med familj, Lena och Odd. Ja tillsammans är vi jättemånga! Jag råkar även veta att Lena och Odd som jag inte har träffat sen jul har med sig en present från Frankrike. Cissi har nog både julklapp och födelsedagspresent till mig. Snacka om underbar dag!

Nu ska jag dra ner till pappa och käka en frukt som piggar upp mig ännu mer!

Ha en superdag allihopa för det kommer jag att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0