Denna dagen gick sjukt fort!

Idag har jag varit duktig igen! :D Fast dagen har varit helt sjuk! Den börjar ganska bra och jag är på bra humör tills en viss person kommer in på konditoriet. Det förstörde mitt humör totalt men efter ett tag kom Marika och Tommy in och det gjorde min dag alldeles jättebra. Vi stog och pratade lite och allt verkde vara bra med dem. Har ju inte sett dem på flera veckor. Sen fick jag lunch och helt plötsligt hade dagen gått så väldigt fort. Tiden bara försvann. Sen åkte jag till solariet och solade. Men självklart hade jag bara penagr till typ tio minuter men det är väl lika bra antar jag. Man vill ju inte ha hudcancer.

När jag kom hem var det så jäkla rörigt så ajg började att städa min våning. Men hur mycket jag än städar känns det inte som att det blir bättre. Jag har helt enkelt förmycket möbler som gör att det ser rörigt ut. Måste försöka få bort en fotölj. Problemet är bara avrt jag ska ha den eftersom att jag inte vill slänga den.

Aja inte så roligt att läsa om men nu tänkte jag berätta om vad som händer i veckan.

Tisdag: Praktik, äta middag med mamma, träna
Onsdag: Praktik, träna och gå ut och dansa
Torsdag: Praktik och ännu mer träning
Fredag: Nationella prov i Engelska sedans ak jag åka till mamma
Lördag: Ska på ett stort möte i fyra timmar på munkebäcksgymnasiet och USA
Söndag: Kanske träna och åka hem till pappa.

Tror inte att det var så mycket mer.

Nu ska jag äta middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0