Åh så skönt!

Nu är jag hemma från springturen. Vilket underbart väder det är ute! Jag sprang mycket i början men sedan började jag få lite svårt med andningen. Inte så konstigt eftersom att jag är sjuk. Så hur mycket jag än ville springa så fick jag ta mitt förnuft till fånga och gå en bit. Jag kan ju inte sjukanmäla mig en vecka till från praktiken.

När jag kom hem strechade jag lite och satte mig för att kolla på tv en halvtimma. Då såg jag att Rädda Willy 3 börjar en halvtimma senare så jag fick rusa in i duschen så att jag kan kolla på filmen. Jag såg 1an och 2an häromdagen så det hade varit roligt att se 3an också. Jag älskar de filmerna! De är så mysiga! Det låter kanske lite fjantigt. But that's the way it is!

Aja eftersom att jag inte vill missa filmen får jag göra mig i ordning i reklamerna. Tacka Gud för att tvreklamen finns! Haha!

Ciao!♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0