3 månader kvar tills jag lever min dröm!

Idag har det varit en hektisk men bra dag. Hade ju ett så kallat avresemöte med STS idag. Det var massa folk där som ska åka till USA och även några andra länder. Träffade en kille där som jag pratade lite med i höstas. Fast glömde ju sjävlklart att ta hans nummer ifall jag får några frågor. Men men, shit hapens.

Sen åkte jag och mamma till Allum och köpte lite smink från Estée Lauder. Fick en jättebra mascara och lite ansiktskrämer och ett fint läppstift som gav alldelels lagom mycket färg. Jag köpte även ett te som hette Kärlekste. Det var små söta röda hjärtan i det.

När vi kom hem lagade jag Tacos och helt plötsligt kom min morbor med halva sin familj och mormor. Igentligen är det nio barn han har men han hade bara med sig två som tur var. Jag och barn tillsammans......Ni som känner mig vet ju hur jag är.

Nu ska jag ta och gå och lägga mig snart tror jag. Är sjukt trött. Imorgon ska jag och mamma ha skönhetsdag och lägga ansiktsmask tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0