Tack för en väldigt mysig dag Ring!

Jaha nu är jag här igen!
Idag har jag inte vart duktig för jag har skolkat igen. Jag är verkligen inte stolt över det! Men det är så jobbigt med alla dagisdagar som vi har haft i 2 veckor. Men imon börjar plugget. Tror jag iaf. Det är så att halva klassen är ledig på tisdagar och eftersom jag inte var i skolan så vet jag inte om jag tillhör den halvan av klassen.
 Så jag ska träffa Ring som jag har spenderat hela dagen med imon och så ska vi gå till skolan och be om chema och gruppen. Jobbigt om jag ska va ledig imon och så kommer jag till skolan och måste åka hem med en gång. Men det är smällar man får ta om man vart olydig :P haha!
Aja ska jag berätta vad jag har gjort istället för att gå till skolan?
 Jag och Ring har gått omkring på stan hela dagen. Ring heter igentligen Johanna men eftersom att jag oxå heter Johanna så kallar vi varandra för efternamnen. Så hon heter Ring och jag Mayer.
 Vi har som sagt gått omkring på stan hela dagen. Och vi började med att gå in på biblioteket och sjukanmälde oss. För vi skulle inte skolkat utan sjukanmälan inte!
 Har ni sett lr kanske hört domdär lådorna som hostar lr föder barn på stan? Haha! Dom är verkligen roliga och vi såg flera stycken sånna idag. Först såg vi eller rättare sagt hörde en såndär låda hosta. Så vi stannade och skrattade lite och sen hörde vi en som födde barn!! Haha helt sjukt! :O 
 Asså jag och Ring kommer råka illa ut snart eftersom att ingen tittar efter bilar när vi går över vägen. Så vi höll faktikst på att bli påkörda idag oxå :O Men jag blev inte spec rädd för bilen utan för Rings skrik xD haha! Mitt hjärta dunkade som bara den.
 Sen gick vi i alla mina favoritaffärer som jag inte går i så ofta annars. Det var jättekul och nu har vi massor med planer om saker som vi ska göra tsm!:D 
 Vi tog oss varsinn islatte på Dahls uppe i Akaden oxå :D den var grymmt god. Vi kommer nog spendera många timmar där tror jag :)
 Sen gick vi in på Björn Borg och där fick jag mig en glad nyhet och det var att dom har en ny trosmodell :D Jag andvänder jämmt BjörnBorg trosor men har alltid tyckt att dom inte är spec kvinliga. Men den nya modellen är mer som hipsters, alltså mkt snyggare! 
 Haha snacka om att jag blev lycklig! 
 Sen hände det inte spec mkt förutom att jag fick reda på hur mitt nya chema ser ut och det var sjuukt bra. Men det tar vi imorgon när jag har fått det. 
  

Hasta la vista!
 

Kommentarer
Postat av: Ring

För det första måste jag säga att du skriver väldigt bra Mayer! Och tack för en jätte mysig dag själv:) den hade ju inte varit lika mysig utan dig lixom;) haha vi får göra om det, fast ta bort skolkandet;P

2008-09-08 @ 21:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0