Värsta baksmällan ever!

Jag vet att det är några dagar sen för att berätta vad som hände i helgen. Men jag skrev minsann ett lååångt inlägg igår men det försvann så nu tänkte jag skriva ett nytt. 
 Festen! Den var ju i Lördags. Jag hade riktigt kul faktiskt och eftersom att jag är lättpåverkad av alkoholen så blir det billigt oxå. Jag var full efter 1 timma när alla var nyktra xD Träffade en kille som går på hulebäck i 3:an och vips så va jag helt plötsligt ute med denhär killen. Jag tänker inte berätta vad vi gjorde för det kan ni räkna ut själva :P men tänk inte för mkt nu för så långt gick det inte som tur va!
 Olivia fick ju höra heela kvällen hur jävla snygg en viss kille va (inte han som jag var ute med) så när denna killen blev för full så tog jag tillfället i akt lr vad det heter :S så jag tog hand om honom där :) Han verkade iaf uppskatta det eftersom att han sa tack senare på kvällen när han hade nyktrat till :)
 I söndags alltså igår kom jag hem eftersom att jag sov över där borta i Öjersjö. Så igår åkte jag hem med bussen. Men när jag skulle byta buss i Landvetter så kunde jag inte gå på eftersom att jag mådde så dåligt. Så pappa fick hämta mig ist. 
 Jag var sjuukt bakfull :O jag spydde hela dagen, tappade rösten, huvudvärk och värst av allt så hade jag feber. Så alkohol är inte riktigt min grej. Och nu när jag sitter här och det är måndag så är jag fortfarande bakis :O så jag kanske borde bli nykterist lr nåt xD


Aja även fast jag var så sjuk igår så åkte jag in till stan ändå eftersom att min första danslektion i foxtrott, bugg & vals skulle börja. Carro och Melanie höll mig oxå sällskap vilket var vääldigt kul eftersom att Sara inte vill längre. 

 Fast killarna va ju inget man skulle vilja dansa med igen. Men det måste jag ju göra. 
 Vi hade Johan Lázár som danslärare och han va grymmt bra. Han hade mig som fick visa upp hur man skulle göra nästan hela tiden så han måste tyckt att jag vart bra oxå :D å när det fattades en kille så tyckte Johan att jag skulle hoppa in som kille eftersom att jag kunde tjejstegen redan. Haha! Så där stod jag och fick vara kille i 1 och ½ timma. 
 När jag dansade så känsdes det som att baksmällan försvann men det gjorde den minsann inte. För då kom febern.
 När jag kom hem så ringde en killkompis så vi snackade lite men sen gick jag och la mig tidigt eftersom att jag va så trött.

Och nu sitter jag här hemma. Vaknade för 1 timma sen av att mamma ringde och då svarade pappa så dom började att bråka igen! Att dom alltid ska bråka fattar jag inte :S Mamma kommer iaf hit om 1 timma ungefär för vi ska till läkaren. Det är massa saker till USA som måste fixas.
 Har en bra nyhet oxå :Djag har gått ner 10 kilo!! :Odet är massor tycker jag.

Nu ska jag dra och byta om :D Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0