Konstigt möte

Igår bloggade jag inte så jag tänke först berätta vad jag gjorde igår och sen berätta vad jag gjorde idag :) låter det bra?
 Igår var det ju söndag, och som nog alla vet vid detta laget så dansar jag på söndagar.
 Jag träffade Carro och Melanie innan dansen och så gick vi dit tsm. Det var mysigt och vi gick och pratade om allt möjligt.
 Men vi var 1 hel timma för tidiga så vi ängnade den tiden till att flumma och läsa veckorevyn ute på balkongen.
Sen började vi dansa.  Jag har väl berättat om dendär killen som alltid ber mig att ta längre steg? Iaf så har jag vart tvärsäker på att det är han som tar för långa steg och inte jag som tar för korta. Men när jag dansade med just honom så kommer min danslärare fram och säger till mig att jag tar för korta steg. Där fick jag!
 Men dansen gick iaf ganska bra. Men det var ett väldigt jobbigt pass med många snurrar hit och dit hela tiden.
Eftersom att jag skulle med Carro hem efteråt så fick jag vänta på henne för hon skulle dansa ett pass till. Så Melanie var så snäll att sitta och vänta med mig i en och en halv timma. Thanks principessan!<3
 Som sagt så skulle jag följa med Carro hem efteråt så det gjorde jag. Det var jättemysigt hemma hos henne. Och jag fick träffa hennes mamma och bror och dom var jättesnälla så jag kände mig hemma nästan med en gång. 
 Efter att vi hade gått och lagt oss så låg vi och pratade till ungefär 3 på natten. Det kändes som att man var lite igen och gick typ i 5an. Asmysigt!
 Och nu kommer vi till Idag!
Skolan började vid 10 med livskunskap. Vi pratde om att må bra och kompisar å sånt. Andreas (läraren) tyckte att vi skulle skriva upp varje vecka vad vi hade att se fram emot varje dag.
 Så min vecka såg ut såhär:

Mån: Mirakeldagen med Ring (vi har en egen dag varje vecka som vi ska gå till biblioteket och plugga. Den dagen kallar vi för mirakeldagen)
Tis: Träffa mormor och träna.
Ons: Dansa
Tor: Springa ut i skogen
Fre: Man ser ju fram emot alla fredagar. Men då sak jag åka hem till pappa igen.
Lör: Springa ut i skogen
Sön: Dansa

Det behövde inte vara superroliga grejer men ändå saker som man ser fram emot lite. Så att man har något att längta efter. För visst blir man gladare om man har något att se fram emot?

Skolan slutade vid 15.00 och då gick jag och Ring upp till stadsbiblioteket och pluggade.
 Det blev lite matte och så skulle vi plugga svenska men den hade jag glömmt kvar i skolan. Jag hjälpte Ring lite med läxan vi har till imorgon i Näthandel.
 Träffade oxå Agnes där inne och hon var duktig och pluggade hon med.

På vägen hem när jag väntade på bussen i Landvetter så ser jag en kille som ser väldigt bekant ut. Så jag ler och vänder tillbax huvudet. Snabbt vänder jag huvudet å killens håll och då ser jag att det är killen från Robins 18årsfest. Ni kommer ihåg att jag berättade det va?
 Så vi satt och snackade en stund. Vi bestämmde att vi skulle träffas nån dag så vi får se hur det blir med det. haha!
Och nu sitter jag här. Lyssnar på en underbar spansk låt och min läxa är gjord och den är ivägmailad till min lärare så jag är helt avslappnad :)
 Fast känner lite stress över att jag måste sova.

Aja nu ska jag sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0