Mysig dag med Sara!

Idag så skulle jag åkt och shoppat med min snälla far. Men så sa Sara att hon ville träffas så det gjorde vi :D
 Vi bestämmde det typ 15 minuter innan bussen skulle gå så det vääldigt brottom. Han inte ens sminka mig :P
 Ville igentligen vara hemma idag eftersom att jag är sjuk och att lördagar är den enda dagen i veckan som jag inte åker till stan. Men det var iaf jättekul å träffa min lilla Sara som jag inte alls träffar nu nästan.
 Jag köpte en sport-bh, svarta puma- shorts, 3 st t-shirts, strumpor, vanlig bh & ett 10-ämnes block till skolan. Behövde lite träningskläder eftersom att jag börjat springa så mkt åsså börjar ju gympan i skolan snart. Desutom är det mkt roligare att träna om man har snygga kläder på sig!
 När vi va inne på Åhlens så var det en liten kille som sprang runt och sjöng ''I like to move it, move it'' hela tiden xD det var asroligt å jag som inte ens tycker om barn tyckte han va gullig.
 Vi fikade på mitt stamställe. Det börjar nästan bli pinsammt att gå dit för jag är där så ofta xD
 Vi satt oxå och pratade på Gustav Adolfs torg å det var jättemysigt och ett bra slut på dagen. Vi pratade om allt möjligt :)
Sen när vi skulle ta bussen hem så bråkade vi om vem som skulle få vänta ensam och eftersom att jag är så envis så blev det hon som fick vänta själv. :P Tack för en mysig dag Sara!! <3

Kommentarer
Postat av: Saraa

Tack för en väldigt mysig och slapp dag <3

2008-09-06 @ 22:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0