Tandläkaren gick bra!

hej i stugan!

Har jag berättat att jag älskar hösten? haha jaa det har jag nog för så gott som alla jag känner vet om det.

 Men nu ska jag berätta vad jag igentligen hade att säga. Det är så att jag har vart hemma från skolan idag för att gå till tandläkaren. Skolan var ju bara från 9-11 så jag hade kommit dit när det bara va en timma kvar av lektionen. Så jag pluggar lite hemma ist. 
 Nu ska jag berätta hur det gick hos tandläkaren.
Jag var som vanlig sen 5 minuter men jag fick ändå vänta 5 minuter så det gjorde väl inget antar jag. En tjej med krulligt hår ropade upp mig. Som vanligt så uttalade hon mitt efternamn fel men det brydde jag mig inte om.
 Hon visade vägen in till ett av domdär rummen och jag fick sätta mig i den läskiga stolen. Hon tog kort och fixade med massa saker. Så där låg jag och tittade upp i den bländande lampan och hörde inte att den riktiga tandläkaren kom in.
  Eftersom att jag har haft problem med mina tänder sen jag va liten så kommer alltid tandläkaren till mina kontroller. 
 När han gick in i rummet så sa han hej men jag reagerade inte föräns långt efter. Så mitt hej kom ungefär 1 minut efter hans. Och 1 minut är faktikst ganska lång tid om man tänker efter. haha!
 Aja han sa iaf att mina tänder såg bra ut men att jag måste börja skölja med flour för jag håller på att få ett litet hål. Jag har oxå fått en tid för böekning av tänderna för jag har några missfärgningar som jag haft sen jag vart liten. 
 Det är bulldag idag i skolan så jag missar det. Men Johanna har lovat att äta upp min bulle :)
 
Nu ska jag äta snart men måste vänta en stund eftersom att jag fick bananlack. Och efter det så ska jag åka till frissan och ta pappas tid för att klippa mig. Lika bra att passa på när man ändå tagit ledigt.

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0