Underbara dag!

Ser ni vilket underbart väder det är?! Om ni inte gör det så kan jag berätta att det är jättesoligt och en aldeles perfekt höstdag.
 Dethär är den bästa dagen på länge. Jag gick upp halv 11 och det har jag inte gjort på 3 veckor. Och allt är bara så himla bra! Jag måste ut och springa när jag ätit upp min fukost! Jag älskar hösten!!
  
Idag så är det ballet och premiärfest som gäller :) Kommer nog bli ganska kul hoppas jag. Jag måste ju klä upp mig och allt. Och min fina svarta halsduk ligger hemma hos mamma så den får knutte ta med sig.


Allt är bara så himmla bra idag. Jag mår jättebra och vill bara sticka ut och springa som jag inte gjort på 3 veckor pga förkylningen. Hösten är min favoritårstid och allt blir bara så underbart när vädret är så fint oxå.



Ciao! från en glad Johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0