Trött idag

Idag har det vart en långtråkig dag. Jag hade en lektion kl 9 - 12 och sen slutade jag.
 Har bara vart hemma resten av dagen och slappat. Så fort jag kom hem satte jag mig i soffan och rätt som det var sov jag. helt död va jag och ändå hade jag inte alls haft en lång dag.
 När jag kom hem var jag ensam hemma och det va askönt. Jag kunde lixom slappna av och bara va. Älskar att vara ensam hemma så länge man har något att göra annars blir det tråkigt. 
 Pappa kom hem vid 18.00 så jag va ensam hemma ganska länge. Sen fick jag mat och nu sitter jag här.
Ska ta en kopp te om en stund och slappa framför tvn. Det blir en mysig hemmakväll.
 Imon ska jag gå på ballet och antagligen blir det premiärfest efter om jag orkar. Undrar bara vad jag ska ha på mig. Det ska ju vara uppklätt å grejjer :P

Föresten! jag fick mitt CSN-kort idag :D asbra ju! nu kan jag fika mkt mer på espresso house :D haha! Jag + Ring <3 espresso house xD

Nu börjar det närma sig pappas resa. Om ungefär 2 veckor åker han och jag flyttar till mamma. Jag har det ju bra hos mamma men det är ändå inte samma som hos pappa. Här har jag ju bott i 16 år. Med bara pappa. Och han förstår inte att jag vill att han ska stanna. Det finns lixom inget jag kan göra.

Nu ska jag ta det lugnt med en kopp te!

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0