Sthlm nästa!

Nu bär det snart av till Sthlm :D är bara hemma en stund för att hämta packningen och för att äta. Sen sak jag tillbaka till stan och där hämtar mamma mig. Vi ska åka hem till henne en stund men sen bär det av till Sthlm.
 Kommer vara där vid 12 inatt så det blir en lång dag. 
 Jag slutade i skolan kl 12 altså var jag där i 3 timmar. Vi hade våran första Turismkektion. Den far faktiskt ganska kul coh vi har fått våran läxa. Haha! Och vet ni vad? Jag har redan gjort den :D den va så rolig å göra så jag gjorde den faktikst frivilligt :D haha! Så nu har jag lärt mig massa om olika sorters turister :P Så enligt den boken ska jag vara typ genomfartsturist idag:P haha:)
 Aja nu väntar maten...

Ha en bra helg alla sköna! <3

Kommentarer
Postat av: freddi <3

ha det super kul :D

2008-09-14 @ 21:35:44
URL: http://fridatrorjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0