Skolan bättre än hemma?

Hej i stugan alla underbara läsare! (sara och johanna)haha.
 
Igår var jag ju deppig med idag mår jag bättre. Jag har vart i skolan och ska jag vara ärlig så trivs jag mycket bättre där än hemma. Där kan jag vara lugn och slipper höra massa skit. Jag har kompisar där som får mig att må bra och lektionerna är faktiskt roliga.
 På dansskolan är det samma sak. Jag trivs verkligen bättre där än hemma.
Idag hade jag en turismlektion kl 9-12 och sen slutade jag. Jag, Sofie och Alma köpte Sushi och tog med den till Vallgraven och åt den där. Det var mysigt at sitta där och prata. När Alma hade gått till bussen pratade jag och Sofie om killproblem och massa sånt. Skönt att höra att man inte är ensam på vissa punkter. 
 Efter det så åkte jag hem och nu sitter jag här med ett kuvert från STS i handen. I  kuvertet ligger en räkning på 6280 kr och lite information om vad som kommer att hända näst och lite tips om vad jag kan göra för att vara förberedd på att komma till USA.

Idag är det verkligen slappa som gäller heela dagen :) asskönt!

Hasta la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0