Sjuuk :(

Jag är sjuk :( riktigt förkyld men imon MÅSTE jag gå till skolan för då börjar salsan. Det är verkligen inte klokt vad jag alltid blir sjuk efter att jag har festat :S måste ju va nåt fel.
 Sitter och tittar på Uggly Betty :D det var aslängesen jag gjorde det.
Jag har funderat på en sak. Alla säger alltid till mig att ta ett bad på söndagkvällen innan veckan börjar. Dom säger att det får en att ladda upp för kommande vecka och allt. Så jag funderar på att börja med det lr vad säger ni? Och när man är förkyld så säger ju alltid folk att man ska ta ett varmt bad.
 Skola imon då. Vi ska till stadsbiblioteket sen blir det nog inte så mkt mer tror jag. Men jag börjar faktikst på allvar längta tills vi kommer igång med alla ämnen. Det är så skönt att komma in i rutinerna och allt.
 Har jag berättat att jag sak börja läsa spanska? :D Det är så att på min skola så kan man bara läsa spanska annars får man åka till en annan skola och plugga men det är jag för lat för så jag tänkte börja med spanska. Man behöver ju inte läsa något språk över huvud taget men jag vill verkligen det :D så det får bli spanska!
 Sen har jag en till sak att berätta! Dendär killen från festen som jag eehm strulade med :P han har börjat smsa med mig xD han ville snacka men jag är sjuk så jag kan inte prata xD så nu tror han att jag inte vill snacka med honom :P haha! 
 Aja imon börjar som sagt salsan å det kommer bli askul! fast det bli bara jag och Carro som sak dit av oss som känner varandra. Men vad gör det? Det finns ju massa nya människor där.
 Det är verkligen mysigt nu när dansen börjat igen. Det är så härligt att bara gå in där och känna sig aldeles hemma. I söndags såg jag alla nybörjare som var så vilsna som inte vågade att gå ifrån studion när det var paus lr som inte vågade prata på lektionen. Dom vågade knappt hämta vatten. Dom hämtade det på toan ist för bakom kassan. Asså det är småsaker men som ändå märks. Jag blev påminnd om hur vilsen jag var första terminen. Men nu går jag in och är helt vild och vågar prata högt och känner folket där. 
 Det känns som att man har en egen familj där nästan. Det är verkligen spec. Det är jätteskönt att ha någonstans att gå som inte har att göra med hemmet eller skolan.

Nu ska jag se en film och bara myysa framför tvn en stund.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0