Så lika man kan vara

Igår när min danslektion hade slutat så satt jag och tittade på Idol med Carro.
 Och plötsligt hör jag att en tjej som satt brevid oss hade gått ut från lektionen för att hon inte trivdes.
  Jag kände igen mig så jävla mkt. Vi satt och pratde en stund och jag berättade om hur jag verkligen inte trivdes och hade ont i magen varje gång jag skulle gå dit. Jag hade inte roligt föräns jag hade haft 10 lektioner. Så jag sa till henne att ge det några lektioner till så att hon ser att det minsann inte är så hemskt när allt kommer omkring.
 Nu har jag dansat ett helt år och jag älskar det verkligen. Spec nu när vi har en så duktig danslärare.
 Men det kändes så sjuk för hon sa exakt samma saker som jag sa för ett år sen när jag började. Hon började tom att gråta. Jag tyckte verkligen synd om henne. Men jag skulle med bussen så jag var tvungen att sticka därifrån så kunde inte prata med henne mer. Men hoppas att vi syns nästa onsdag.

Aja nog om det.
 Idag har jag vart i skolan 9-16. Det var faktikst ganska kul. Fast vi började dagen med 2 timmars svenska och jag tycker det är astråkigt. Sen hade jag håltimma i 2 timmar så då gick vi över till NK och tog en chailatte :D
Har även vart inne på Butteriks :P Sen hade vi Handel 13-16 sen fick jag gå hem :) Vi åkte till Bollebygd och jag köpte en morgonrock från Lord Nelson och en kavaj från Stockholm så nu är jag nöjd.

Snart får jag middag och Linus kommer antagligen hit och då ska hon få sina djungelvrål som jag köpte i Finland :D haha!

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0