Promenader och honung!

Just nu försöker jag att vara hemma så lite som möjligt. Jag vill må bra och det känner jag inte att jag gör hemma just nu. Även om vissa stunder hemma är jättemysiga. Det är en sån mysig stund nu. Så om en stund ska jag gå ner och göra en kopp te.
 Jag var väldigt trött i morse och det enda jag ville göra va att ligga och sova hela dagen. Men eftersom att jag inte ville vara hemma så åkte jag till stan med Melanie. 
 Jag köpte ett par nya skor från Nike och en ny mobil från Samsung. Så nu ska jag nog överleva ett tag till.
 Sen gick vi på en modevisning där dom dansade på catwalken. Det va ganska fräckt och Daniel Dasilva hade koreograferat det så det va ju latinsteg. 
 Imon är det först fika på stan och sen dans. Mysigt! Så imon är jag inte hemma på hela dagen heller. 
 Det är väldigt jobbigt att åka till stan varje dag men eftersom att jag itne vill vara hemma är det de enda alternativet.
Jag känner ändå att jag håller på att komma över allt nu. Men denhär gången har det vart svårt eftersom att jag inte haft någon att prata med och någon som hjälper en igenom allt. Det hade jag i våras när det var Sara som jag kunde prata med allt om <3 Det glömmer jag inte i första taget älskling!
 Det börjar iaf bli bättre. Älskar verkligen hösten så dte hjälper massor med typ promenader och sånt.

Aja nu så ska jag ta mig en kopp härlig te. Och vet ni vad? Jag har slutat att ha socker i tet. Nu har jag honung om det finns hemma :) bra va?!

Hasta la vista!

 

Kommentarer
Postat av: Saraa

Du vet att du alltid kan ringa gumman! Tveka inte <3

2008-09-27 @ 22:31:34
URL: http://silverskeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0