Ny danslärare :D

Hej i stugan!

Fortfarande sjuk :( börjar bli trött på att vara sjuk. Det va ju inte heller så bra att jag dansade igår. Men aldrig att jag skulle hoppa över en hel danslektion för en kraftig förkylning bara :O
 Idag har jag vart i stan med Ring & Sofie. Det var jättemysigt! Vi gick omkring på stan och köpte lite skolgrejjer men sen blev vi hungriga så vi gick in på Café Vasa och åt bakad potatis med skagenröra :D mumms va de!
 Vi hade iaf en mysig dag tsm!
 Haha som vanligt träffade jag Therese på bussen xD hon är faktiskt en ganska go tjej xD helknäpp e hon.
Nu tänkte jag berätta vad som hände igår!:D
 Jag gick ju i skolan från 9.00 till 15.20 ungefär. Sen mötte jag mamma och vi gick och fikade. Jag åt en jättegod macka :D Sen mötte jag Carro & B2 (Johanna) så gick vi till dansen. Det var första salsan sen i maj! :O Så det var verkligen askul.
 Jag har fått en ny danslärare :D han heter Marcello och är typ chilenare lr nåt. Iaf var han latino till 100 :D han var grymmt bra på att dansa åsså var han rolig med :D så det var verkligen en lyckad lektion!
 Men nåt som verkligen inte var bra var att det inte fanns en enda kille där :O å vi har typ alltid vart jämmna par så det var jättekonstigt. Men vi gjorde så att vi bad tävlingsdansarna altså Nicklas, Fabian och alla att komma över efter deras lektion så vi fick oss allt lite killar ändå :D å dom är ju tävlingsdansare så dom var ju inte helt nybörjare :P Dansen gick bra för mig :) stegen va skitfräcka men inte så svåra att lära sig så de gick asbra :D 

Nu är jag så sjukt trött... Är nog sjukare idag än igår :S Så nu ska jag slappa lite framför tvn eftersom att jag inte orkar å tänka nåt :p

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0