Nu har plugget börjat!

Har inte bloggat på ett tag nu. Men å andra sidan är det typ ingen som läser min blogg vad jag vet. Förutom Sara då <3
 Igår va det ju Salsa som vanligt och den var superkul :D vi fick lära oss lite shine och det är när tjejen gör massa snygga grejjer:) Skitkul va det!
 Men dom har flyttat fram lektionen en kvart så nu missar jag bussen precis på minuten typ. Så jag får stanna kvar på Lázár en timma och slappa med Pär och Carro :D;) haha!
 Idag hade vi 2 ganska roliga lektioner. Eller den sista va det iaf :) Då hade vi nåt Handelsämne som jag inte kommer ihåg :P
 Tog en fika med tjejerna idag oxå. Vi hade 2 timmars håltimma så vi gick och åt på ett café och efter det gick vi till NK och Espresso House för att ta oss varsinn latte:) mysigt va det.
 Jag börjar verkligen trivas på skolan. Den är helt underbar! haha! Trodde aldrig att en jag skulle säga så om en skola.
 Men det är massa roliga och snälla människor i min klass. Vi har Ring som är nästan identisk med mig på alla sätt förutom utseendet. Och vi har Sofie som är så himla söt med sitt smile. Yones som alltid försöker vara rolig. Han lyckas faktiskt ibland. Marina som är helskön :P haha jag kan hålla på hur länge som helst.
Vi tog skolkortet idag oxå och det blev la sådär. Får det la om några veckor skulle jag tro. 
 Jag har fått massa med matteläxa eftersom att jag inte kan gå på matten nästa vecka. Så nu har plugget startat. Jag gjorde några tal förut och funderar på att ta med matten till finland men jag får se hur det blir. Det är ju så himla svårt med alla bråk hit och alla divisioner dit. Tur att jag ska gå på chalmers mattehjälp iaf :P haha! 
 Nu borde jag igentligen packa men det går dåligt som alltid. Åker till Sthlm imon kväll för att sen på lördag åka till FInland med finlandsbåten :D kommer bli askul!

Nu väntar packningen...
Hasta la vista!

Söta Alma :)

Sofie fikar gärna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0