Mitt Schema!

Nu är jag hemma! 
 Klockan är bara 14.00 och jag är redan hemma! Fatta vad skönt:O haha
 Jag gick till skolan imorse för att se om jag skulle ha lektion på Tisdagar och det ska jag. Så varje tisdag går jag i skolan från 9 till 12. Det är ju inte alls länge.
 Jag fick mitt schema oxå!

Mån: 10-15
Tis: 9-12
Ons: 9-11
Tors: 9-16
Fre: 9-12

Ganska lyxigt schema va?haha
 
Kommer vara asskönt med så korta dagar :D Funderar faktikst på att söka ett jobb i stan. Jag behöver ju pengar och eftersom att jag är i stan hela dagarna så ser jag alltid massa kläder som jag vill ha. Så vi får se om jag hittar något :)

Imon blir det en jobbig dag. Det är ju en kort skoldag men eftersom att den är så kort måste jag åka hem innan dansen. Så jag kommer att få åka buss 4 timmar imon :O och så kommer det bli flera dagar i veckan eftersom att jag ska få extrahjälp efter skoltid. Men men, det fixar jag!

Mamma undrade om jag ville gymma gratis på hennes jobb med henne. Så det ska jag självklart göra. Det blir ju jättemkt billigare än att gymma på SATS som jag ville göra förut. Skitbra! Ska försöka få med mig lite kompisar oxå ;)

Nu ropar pappa på mig!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Saraa

as gött SCHEMA xD hur stavar du egentligen ;) mohaha

2008-09-09 @ 15:46:06
URL: http://silverskeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0