Jag vill sooova!

Här vaknar man tiidigt på morgonen och tittar på klockan. Så tänker man men vad bra att jag vaknar precis innan klockan ska ringa så att jag slipper oljudet. Så man går upp och duschar och när man väl står där i duschen med schampoo nerlöddrat i håret så kommer man på det! Man skulle minsann inte gå upp kl 7 utan kl 8 ist :O Snacka om att jag blev sur! Sova är ju det bästa som finns och så får man inte ens sova tills klockan ringer. 
  Jaha så här har jag gått hela morgonen och försökt sega mig massor men det har verkligen inte funkat. Så nu sitter jag här och har inget att göra på 1 hel timma. 
Ska till stan tidigare för att träffa Ring och sen sak vi gå till skolan tsm.
Vill ni veta vad vi ska göra hela dagen?  Jo vi ska sitta vid datan heela dagen. Skittråkigt! Men jag får mitt schema idag och det är ju bra :D så att man kan börja i rutiner och lixom bara vara. Ist för att gå på typ ''dagis'' hela tiden. 
 
Nu ska jag slappa framför tvn en stund innan jag sticker till bussen :) Hoppas man träffar någon rolig där..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0