Funderingar igen

Nu har jag funderat lite igen. Jag tänker väldigt mkt på allt möjligt och idag har jag kommit fram till 2 st brister med mig.
 Nr 1 är att jag aldrig kan slappna av helt och hållet och bara tänka på mig själv.  Jag sitter alltid och är rastlös och behöver alltid något att göra.
 Idag har jag haft en kort dag och slutade kl 12 i skolan. Men sen när jag väl kommit hem så blir jag rastlös och önskar faktiskt att skoldagen skulle vart längre bara för att jag vill ha något att göra.
 Jag sitter aldrig still. Jag behöver alltid något att pilla på lr så sitter jag och rör på mig på andra vis.
Jag tränar och rör på mig ganska mkt så det kan ju inte vara det att jag behöver röra på mig. Fast nu den sista veckan har jag inte kunnat springa pga förkylning och då har jag blivit ännu mer rastlös. 

 Nr 2 är att när jag väl får en kille som jag gillar att gilla mig så blir jag typ rädd och springer iväg :P Asså det händer verkligen inte ofta att jag gillar en kille. Och det händer aldrig att en kille gillar mig samtidigt som jag gillar honom.  Haha!
 Och då när jag fått killen att gilla mig så vågar jag typ inte  mer... Lr asså ni fattar väl? Jag blir typ rädd :S
 Inte för att det är ett så stort problem nu när  jag är så väldigt ung :P men asså man tänker ju ändå. 
 
Haha aja nu har jag skrivit av mig lite :) Imon slutar jag ju kl 11 så då ska jag gå och köpa en tröjja som jag ska ha på skolfotot som ska tas på torsdag. Vill ha nåt snyggt på mig första året ;)
 Men jag måste åka hem absolut senast halv 3 för jag måste hem och äta och packa mina danskläder. Sen vid 16.30 måste jag åka tillbaka till stan för att dansa. Det blir mkt bussåkande imon :/ usch vad tråkigt!


Sov sött! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0