Frisk nu!!

Nu har jag friskförklarat mig själv :D har ju vart förkyld i 2 veckor men nu känns det äntligen som att jag har blivit frisk.
 Har ju inte kunnat sticka ut och springa eftersom att jag vart sjuk. Men eftersom att jag är frisk nu så tänker jag göra det i eftermiddag efter att jag gjort läxan. 
 Nu har skolan kommit igång och läxor har vi börjat få. Det är faktiskt ganska mysigt att sitta vid skrivbordet på kvällen när det börjar bli mörkt. Man kan ju lyssna på musik samtidigt eller dricka en kopp te. Så det ska jag göra om en stund.
 Läxorna som jag ska göra idag är Näthandel, Matte, Svenska och lite Turism. I Näthandel ska jag planera en utlandsresa på 3 dagar till en stor stad. Jag valde Tallin som min stad och det ska helst kosta 3000 kr bara.
 Det är verkligen skönt med så korta dagar. Det känns verkligen som att man lär sig mer än på långa dagar eftersom att man inte blir så trött. Vi har ju typ bara 2-3 lektioner per dag.
 Idag hade vi ju bara en lektion på 3 timmar sen fick vi gå hem. Asskönt!
 Nu ska jag plugga lite och sen blir det en sväng ut på spåret!

Hasta la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0