Du klarar allt bara du vill!

Jag trodde att jag skulle slippa höra ''gnugga keniknölarna nu'' på gymnasiet. Men inte! Min mentor säger så varje dag nästan. Haha!
 Nu har jag börjat skriva om Australiens politik på engelska. Det var nog svårare än jag trodde men jag är riktikgt taggad på att få åtminstone ett VG. 
 Har ett ny motto och det är: Du klarar allt bara du vill!
Desutom har jag börjat att tycka att politik är ganska intressant så det här fixar jag :)
 Jag älskar skolan! Det är verkligen roligt och det känns helt narutligt att jag ska plugga i USA ett helt år. Trots att alla är emot det så måste jag ju ändå kämpa. Jag har inte gett mig och kommer inte att göra det.
 Hörde för ungefär en timma sen eller nåt att det är helt bortkastad tid att åka bort ett år. Och det var från en kille som vill träffa mig. Glöm att han får det nu! Vill ju ha en klle som stöttar en.
 Aja det regnar ute.... Asmysigt om man sitter inne och dricker te eller varm choklad.

Imorgon blir det mirakeldag och salsa. Kommer bli en lång dag men rolig.

Nu ska jag ta en kopp te och bara mysa :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0