Deppig nu

Ursäkta för dåligt uppdaterande men jag har vart hemma hos mamma och desutom har jag inte mått så jättebra psykiskt heller. Så jag har helt enkelt inte haft lust att blogga.
 Som sagt har jag vart hemma hos mamma sen i tisdags och jag åker hem imon.
Skolan går bra och allt är ganska bra. Fast jag känner mig ensam. Jag vet varför. Jag saknar hur vi pratade med varandra. Jag sakna mycket som jag inte kan säga i bloggen. Men jag är ledsen och det är bara en person som kan ändra på det.
 Varför blir det såhär? Varför kan allt vara så jobbigt? Det kändes ju som att allt höll på att ordna sig.

Förutom det så är det skolan som gäller. Det ska ju helt klart komma i första hand. Än så länge går det bra och jag väntar på besked från Burgården så att jag kan börja Italienska där. 
 
Pappa åker antagligen nästa vecka.

Jag vet inte vad jag ska säga. Jag är helt tom. Det finns lixom ingen inspiration längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0