Dansat!

Nu har jag vart och dansat :D Det gick asbra om jag får säga det själv.
 Vi körde en slinga som är typ massa steg som sitter ihop. Alltså en koreografi. Och i slutet av slingan så gjorde vi en såndär ni vet när killen har tjejen i armarna och hon lutar sig bakåt. Haha nog om det.
 Det är så himla roligt att dansa med min nya danslärare. Jag har lärt mig massor med nya saker.
Och när man dansar med honom så tittar han alltid en djupt in i ögonen och samtidigt sjunger han med i låten. Och det brukar vara ganska fina ord om typ kärlek och hur vacker någon är. Så när man dansar med honom tittandes djupt in i ögonen känner man sig så supersexig. Desutom går ju stegen bara av sig själv så man behöver inte tänka på vad man gör.
 Sen avslutar han alltid med någon fräck snurr eller nåt. Åsså säger han Mui Bien! (stavas?) om det har gått bra.
Haha har nog aldrig kännt mig så sexig som jag gjorde idag. 
 
Det är så att jag alltid tänker på mat när jag dansar med Marcello (dansläraren). förra veckan tänkte jag på en Hawaii med vitlökssås och idag var det chips med lökdipp. Haha!

Aja nu ska jag gå och sussa :) ska upp tidigt imon

Ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0