What happens in France, stays in France!

Idag är en underbar dag liksom alla andra dagar. Har vart lite depp denna veckan men sen kom jag på att det är höst. Jag älskar hösten! Jag har oxå lov så det finns ingen anledning alls att vara depp på. Idag gick jag upp vid halv 10 och åt frukost. Sen gick jag en härlig promenad med Ina på en timma ungefär. Det va jätteskönt och eftersom att vi inte riktigt vet hur länge hon kommer att vara kvar på denna jord så är det mysigt att umgås lite med henne. Jag vet at det bara är en hund men det är ju en familjemedlem :) 
 Carro försöker att övertala sin mamma så att hon kan få följa med till Frankrike på jullovet. När jag pratade med Carros mamma så verkade hon inte allt för emot det så jag hoppas det går bra. Vi har iaf börjat prata och drömma massor. Tänk silken upplevelse att bara sticka till ett annat land med en av sina bästa kompisar. Tänk att gå på en lång strand och gå på små söta marknader. Eller rent av att träffa en mysig fransmann som man kan helt underbart med i 3 veckor å sen bara åka hem till sverige. Det kan inte bli ett mkt bättre jullov. Ingen där vet ju vem man är så man kan verkligen göra vad man vill nästan. Så Carro slängde ut kommentaren ''What happens in France, stays in France!'' haha skrattade mkt åt det. Härligast är hon! <3 Kommer bli så sjukt skönt att bara sticka här ifrån! Slippa allt. Slippa snön, mamma, kylan och allt som jag inte vill veta av. Låter hårt att vilja slippa sin mamma men så känns det just nu. Hoppas att hon inte läser detta :P Kommer drömma sjukt gott i natt med massa goa drömmar.


Hasta la vista! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0