Vill åka nu!!

Nu har jag bott hemma hos mamma ett tag och det går ganska bra faktikst. Nu när skolan har kommit igång har jag nästan ingen tid alls att sitta framför datan eller tv. Dansar gör jag ju oxå så det blir verkligen ingen tid över. Men denna veckan är det höstlov och det är superskönt. Denna veckan är faktikst fullbokad totalt känns det som. Fika med Frida måste det absolut bli. Sen ska jag ju självklart dansa och på söndag är det model lab som gäller. Jag måste plugga oxå :( blää för att plugga på lovet!  Aja USA resan går frammåt iaf så de känns skönt. Längtar så himla mkt när jag läser bloggar om folk som är där nu. Tänk att vara borta ett helt år! Åh vill åka nu! Funderar på att rymma dit lite tidigare så att jag får se hur det ser ut. haha! Näpp detta blev ett urtråkigt inlägg men jag orkar inte skriva mer. När jag är i USA kommer varenda inlägg vara jätteintressanta haha ! 
 
Hasta la vista! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0