Grattis mamma!

Jag har inte bloggat på länge nu. Har haft så mycket med skolan och flytten till mamma och allt. Men nu börjar det att ordna upp sig. Idag fyller mamma år :) har precis bakat en kaka till henne och på lördag ska hon få en present. Fast jag vet inte vad jag ska köpa än.
Nu ska jag berätta något roligt! Jag ska på en superstor fest på en båt borta i Rosenlund av alla ställen. Iaf så e det mi´n salsalärare som ska ha festen och vi får mat och grejjer. Sen ska vi dansa hela natten till tidigt på morgonen. Det kommer kanske ungefär 150 pers så det är ingen liten fest. Alla kan oxå dansa salsa så det bli salsa heela långa natten. Dagen efter blir det ännu mera dans fast på dansskolan. Jag ska köpa ett par supersnygga ankelskor från Esprit på fredag som jag ska ha på festen. Ska självklart gå med Carro och hennes supersnälla plastfarsa ska hämta oss klockan 4 på natten :)
 Idag hade jag prov i Näthandel. Det gick nog ganska bra. Det blir nog iaf ett G hoppas jag. Va i skolan i typ 45 minuter och sen gick jag till bussen och var hemma 11.30. Gött va?! Nu har mamma betalat första räkningen till High school year i USA. Fattar ni att jag faktikt ska åka? Jag fattar det inte! SÅ jävla häftigt är de!!!!
Jaha... är det nåt mer som jag kan berätta om som har hänt de senaste veckorna? Jag flyttade ju hem till mamma och nu har min pappa åkt. Saknar honom massor och det har bara gåt 1 vecka. Men tänk va mysigt att fira jul på franska rivieran med bara pappa. Han har lovat mig en shoppingtur i St Tropez.
Pappa skämmde bort mig massor innan han åkte. Jag fick massor va kläder, en superdyr väska och en ny mobil med touchskärm. Haha det kanske inte är så tokigt när föräldrarna åker bort. För övrigt så hade jag en jättemysig fredag med Ring och hennes lillebror Lukas. Vi åt Tacos, drack varm choklad och åt massor med popcorn. Vi tittade på film och var allmänt slappa. Jättemysigt!! Tack för en mysig dag Ring!

Nu ska jag ta och hitta på något annat. Vet inte riktigt vad men jag ska inte sitta vid datan iaf.


Föresten jag måste berätta en sak till! Imon måste jag gå upp kl 5 för att min klass ska vara med i Postkodmiljonären. Roligt va? haha x) Usch för tidiga mornar säger jag bara!


Hasta la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0