Ingen bra dag idag :(

Igårkväll gick jag omkring på min övervåning och det slog mig hur mkt jag kommer att sakna mitt hus, min pappa och mina katter. Jag är en riktig kattmamma som ligger och gosar med dom hela tiden. Och nu får jag nöja mig med en strävhårig hund. Det som jag kommer att sakna mest är nog att jag har verkligen haft mitt egna ställe hemma hos pappa. En hel övervåning som jag bara kan sitta själv i flera timmar och bara vara. 
 
Imorse så gick jag till skolan med ett glatt humör som sedan ändrades totalt. Jag uptäckte att jag hade skickat in min läxa till fel mailadress pch min lärare blev skitsur på mig. Sen så fick jag IG på en inlämmningsuppgift som vi har haft för några veckor sen. Det var verkligen bara negativa saker läraren hade att säga till mig. Är verkligen skitsur på henne nu.
 Efter skolan så gickjag och bytte min Marc O´Polo väska som gick sönder igår och så fick jag en ny. Hon i affären var supertrevlig och bytte väskan med en gång. Efter det gick jag till synsam och fick mina glasögon lagade så nu kan jag äntligen andvänada dom igen utan att dom sitter helt skevt.
 På bussen i Landvetter så ser jag helt plötsligt en människa flyga ner för trappan. Och det va Louise! Henne har jag saknat massor så det va verkligen jätteroligt. Vi åkte hem till mig och åt lite mat och så fick Louise sina Djungelvrål som jag köpte till henne i Finland. Sen åkte vi hem till henne och va med Tony och så slappade vi lite.

När jag kom hem ringde jag underbara Sara och hon hjälpte mig med matten tills imon. Thanx hun<3 Så nu är matten lite klarare fast fattar fortfarande ingenting :S

Nu börjar skolan blir jobbig faktiskt. Men måste försöka ta mig igenom det så ska det nog bli bra :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0