Jag har blivit duktig!

I morse när jag vaknade va jag supertrött. Men efter att jag duschat så va jag ganska pigg. Jag har blivit duktig ska ni veta! Jag äter gröt till frukost, gör mina läxor och skolkar inte. Det låter minsann inte som mig. Men det är mitt nya jag.
 Idag hade vi läxförhör i svenskan. Det gick nog ganska bra tror jag. Sen var det lunch och då gick jag, Alma, Ring, Daniella och Jennifer på kinaresturangen som ligger mittemot Shock vid Brunnsparken. Det ar verkligen asgott med kinamat. Har inte ätit det på väldigt länge. Efter det blev det en latte på Espresso House och sen började handelslektionen.
 Vi hade en föreläsning med en tjej och en kille från Filippa K. Det var verkligen jätteintresant och roligt. Jag lärde mig massor. Tror inte att jag någonsin har lyssnat så aktivt. 
 För övrigt så köpte jag en jättesnygg skolväska igår från Marc O´Polo igår :) Jag dansade oxå och det var första gången jag kunde släppa loss lite. På söndag är det fridans i salsa så då tänkte jag släppa loss ännu mer om det går. Behöver ju faktiskt göra det ibland.
 Det blixtrar asmkt här :O är jätterädd!

Måste plugga lite nu :)

Hasta la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0