Stressigt nu!

Hej i stugan!
Idag är jag hemma från skolan för igårkväll så slog det mig att jag inte sovit ordentligt på 2 veckor. Och jag har vart i stan varje dag i 3 veckor. Jag är helt slutkörd så i morse klarade jag verkligen inte av att gå upp till skolan. Men jag ska gå på italienskan som börjar idag med Ring. Men hon svarar så klart inte i telefonen så jag får ringa henne senare så att hon vet att jag ska gå på lektionen.
 Igår dansade jag. Först standard och sen salsa. Fast det blev inte så mkt salsa som jag hade velat. Men men det får bli en annan gång. Hade sjukt ont i huvudet igår och mådde inte alls bra. Det var nog det att det är rätt så stressigt nu. Måste ta och lugna ner mig lite. Jag bestämmer så mkt saker som jag ska göra och allt ska göras med en gång.
Idag är det som sagt italienska och jag är superladdad. Fast lite nervös oxå men det kommer att gå bra. Det ska bli kul att gå dit med Ring.

hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0