Dans dans dans!

Hejsan allihopa! Hur mår ni idag?
 Jag mår superbra! Första dagen på länge som allt känns ganska bra. Det finns en anledning till det men det är en hemlis som bara jag vet.
 Idag blir det en lång men underbart rolig dag. Första ska jag vara hemma och slappa, äta en stoor lunch och packa danskläder. Sen vid 15.00 åker jag in till stan för at dansa vals och bugg tror jag att det ska bli idag. Efter det ska jag byta om, fräscha upp mig och äta ännu mer. Sen ska jag dansa fridans i salsa. Det bli mkt dans idag!
 Vid 22 går jag till centralen och tar bussen hem.
Igår hände det något som gjorde mig glad. Därför känns allt så himla bra nu. Nu ska jag göra en lista på vad jag kommer att se fram emot hela veckan för att det ska bli lättare att gå upp på morgonen. Det lärde vi oss på livskunskapen så jag tänkte att om jag ändå ska skriva ner det så kan jag göra det här!

Mån: Första Språkvalet på Burgården :O
Tis: Kort skoldag och läxan gjorde jag för en vecka sen!
Ons: Antagligen Mirakeldag och sen Salsa hela kvällen!
Tor: Studiedag, bleka tänderna!
Fre: Kanske ut med kompisarna i Sjövik.
Lör: Om inte på fre så går jag ut med kompisarna i Sjövik!
Sön: Dansa!

Någon dag ska jag oxå träffa Linus innan hon åker tillbaka till Anderstorp och det är ju nästan det bästa på hela veckan!
 Jag tänker iaf inte åka in till stan på Lördag. Jag behöver vara hemma iaf en dag i veckan tycker jag.

Hasta la vista!


Kommentarer
Postat av: Saraa

Va bra att du mår bra sötnos! Och va bra att du har kompisar i Sjövik! Då kanske det inte är lika hemskt att bo där ;) Vi får hitta på något snart! Fast jag är rädd att jag inte kan denna veckan (och du verkar ha lite att göra med ;9 ) Men kanske en fika eller något? Aja vi kan ju höras! Puss på dig!

2008-10-05 @ 12:29:00
URL: http://alhagarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0